آشنایی با کرم دور چشم :کرم دور چشم چیست؟ استفاده کردن از کرم دور چشم چه مزیت ها و فوایدی دارد؟ با کرم های دور چشم و کاربردهای آن آشنایی دارید؟ کرم دور چشم یکی از محصولات آرایشی و بهداشتی محسوب می شود که جهت برطرف کردن مشکلاتی مانند پف، تیرگی، خشکی، چروک دور چشم و… آن ها به کار برده می شود. ساختار این کرم بر پایه آب است و تولید آن از گلیسیرین نیز استفاده شده است. در این جا کرم دور چشم و ویژگی ها و مزایای آن را معرفی می‌ کنیم.

برای خرید محصولات مراقبت از دور چشم کلیک کنید.

آشنایی با کرم دور چشم
آشنایی با کرم دور چشم

آشنایی با کرم دور چشم

کرم دور چشم یکی از لوازم آرایشی محسوب می‌ شود که از آن جهت برطرف کردن مشکلاتی از جمله پف، تیرگی، خشکی، چین و چروک دور چشم و پیشگیری کردن از آن ها به کار برده می شود. ساختار کرم دور چشم بر پایه آب است که البته در کنار آن گلیسیرین نیز به کار رفته است که موجب جذب بهتر کرم در ناحیه دور چشم می شود.

انواع کرم دور چشم

کرم های دور چشم به صورت شب و روز هستند انواع کرم دور چشم برای استفاده در روز مقدار مناسبی SPF دارند و از برخورد هر گونه اشعه ای از جمله اشعه ماورا بنفش به قسمت پوست تان پیشگیری خواهند کرد، نوع کرم دور چشم شب spf ندارد و حاوی رتینول است و رطوبت رسانی و تغذیه پوست انجام می دهد. کرم های دور چشم را بر اساس عملکرد و فرمولاسیون آن ها نیز طبقه بندی می کنند. البته برخی از کرم های دور چشم چندین عملکرد را به طور هم زمان و با هم دارا هستند. بعضی از بهترین کرم های دور چشم عبارتند از:

  1. ضد پف
  2. آبرسان
  3. لیفت کننده
  4. ضد چروک
  5. ضد خستگی
  6. روشن کننده

فواید کرم دور چشم

کرم های دور چشم در حال حاضر به علت خواص بی نظیرشان مورد استقبال مردم قرار گرفته اند و تقریباً کلیه گروه‌ های سنی از آن استفاده می کنند. از مهم ترین خواص آن می توان موارد زیر را نام برد:

  1. پیشگیری از شل شدن و کدری پوست

کاهش یافتن میزان رطوبت چ افزایش سن موجب می شود که قسمت دور چشم به تدریج کدر و شل شود. کرم های دور چشم ویژگی آبرسانی و آنتی اکسیدانی دارند و رطوبت لازم را برای این قسمت ها فراهم می کنند، در نتیجه تا حدی از بروز چنین مشکلات جدی پیشگیری می نمایند.

  1. درمان تیرگی اطراف چشم

گاهی سیاهی در اطراف چشم به وجود می آید که می‌ تواند منشأ ژنتیکی یا عوامل محیطی داشته باشد. تغذیه نادرست، کم خوابی، استرس و مواردی مانند آن نیز در ایجاد تیرگی دور چشم تاثیرگذار هستند. کرم های دور چشم ویتامین هایی مانند سی و کا و هم چنین کافئین دارند که این تیرگی ها را از بین می برند.

بیشتربخوانید: تفاوت رایحه های عطر زنانه و مردانه و نحوه انتخاب بهترین عطر برای جنسیت زنانه

آشنایی با کرم دور چشم
آشنایی با کرم دور چشم
  1. از بین بردن پف چشم

پف چشم به علت تجمع مایعات در این قسمت ها می باشد و عواملی مانند خواب ناکافی، افزایش سن و آلرژی نیز آن را تشدید می کنند. برخی از کرم های دور چشم به رفع کردن پف چشم کمک کرده و حتی گاهی اوقات از آن پیشگیری می کنند، چون ترکیباتی مانند کافئین دارند که کلاژن سازی پوست را تحریک می کند.

  1. رفع چین و چروک اطراف چشم

از مهم ترین فوایدی که کرم های دور چشم دارند رفع چین و چروک های دور چشم و هیدراته کردن پوست می باشد. چون آبرسان های بسیار خوب و قوی هستند و ترکیباتی مانند هیالورونیک اسید دارند و به خوبی رطوبت پوست را تامین کرده و از چین و چروک چشم پیشگیری می کنند.

سخن پایانی

کرم دور چشم، ویژگی ها و خواص کرم دور چشم و موارد کاربرد کرم دور چشم از جمله موضوعاتی بودند که در این مقاله بررسی شدند. کرم دور چشم خواص بی نظیری جهت پیشگیری از چین و چروک اطراف چشم، تیرگی و پف دور چشم، شل شدن و کدری آن دارد.

کرم دور چشم را مانده لوازم آرایشی بهداشتی دیگری می توانید از فروشگاه تریلر تهیه کنید این فروشگاه عرضه کننده انواع لوازم آرایشی اصل و اورجینال می باشد و حتی فروش عمده لوازم بهداشتی را بر عهده دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *