اگر قصد دارید از عطر به عنوان هدیه برای عزیزان تان استفاده کنید و نیاز به راهنمایی برای انتخاب عطر مردانه مناسب برای هدیه دادن دارید، ما در ادامه این مطلب به شما خواهیم گفت که  چگونه عطر مناسب را انتخاب و راههای خرید آن را شرح می دهیم.

چرا عطر و ادکلن را به عنوان هدیه انتخاب کنیم؟  

عطر ها رایحه های خوب و خوشایند ای دارند، به همین دلیل بسیار محبوب هستند. بسته بندی زیبای عطرها و جعبه های شیک و جذاب آنها را در نزد شخص گیرنده هدیه، به هدایای خاص تبدیل می کند. شکل زیبا و شیک جعبه و بطری عطر ها نیاز آنها به کادو کردن را برطرف میکند. عطرها هیچ وقت تکراری نمی شوند و کاربرد زیادی دارند و همچنین امکان خرید اینترنتی ادکلن مردانه اصلی وجود دارد، بدین جهت تهیه آن آسان است.

انتخاب عطر مردانه مناسب
انتخاب عطر مردانه مناسب

معیارهای انتخاب عطر مردانه برای هدیه

با رعایت اصول و قواعد خاصی، می توان بهترین و رمانتیک ترین عطر مردانه، را برای هدیه انتخاب کرد. در ادامه به نکاتی که موقع انتخاب خرید عطر مردانه باید به آن توجه کنید، شرح می دهیم.

  1. ارتباط شما با شخص گیرنده هدیه:

    اگر برای شخصی که عضو خانواده شما یا از دوستان و نزدیکان است، بخواهید عطر هدیه بخرید، احتمالا او را به خوبی می شناسید و می توانید عطر تند و مورد علاقه او را انتخاب کنید و اگر شخص گیرنده هدیه،با شما زیاد صمیمی و نزدیک نباشد، میتوان از ارزهای ملایم‌تر استفاده کرد. ضمناً باید توجه کرد، که برای  پسر بچه ها، از عطر های بچه گانه پسرانه و برای دختر بچه ها  از عطر های بچه گانه دخترانه برای هدیه استفاده کنیم، زیرا مواد مضر ندارد و بدون حساسیت است.

  2. شخصیت گیرنده عطر:

    قبل از خرید عطر باید به شخصیت شخص گیرنده، توجه کرد برای افراد برون گرا، عطر تند تر و برای افراد خجالتی و درونگرا بهتر از عطر ملایم تر برای هدیه دادن استفاده کنید.

  3. توجه به زمان هدیه دادن عطر:

    اگر بدانیم فرد چه موقع از عطر استفاده می کند، انتخاب آن آسان‌تر است. عطرهای ملایم تر برای استفاده روز و عطرهای تند تر برای مراسم و مهمانی های شبانه مورد استفاده قرار میگیرد. برای فصل های زمستان وپاییز عطرهای گرم و فصل های بهار و تابستان عطرهای سرد و خنک مناسب تر هستند.

  4. علاقه فرد گیرنده خوراکی:

    با توجه به علاقه اشخاص می توانید حدس بزنید که به چه نوع عطری علاقه دارند. افرادی که به غذاهای تند علاقه دارند، احتمالاً به عطرهای تند مانند عطرهای چوب یا گل رز نیز علاقه‌مند هستند. افرادی که نوشیدنی های مختلف مانند ماءالشعیر دوست دارند، احتمالاً عطرهایی با رایحه چوب دوست دارند . کسانی که به شیرینی و شکلات علاقه دارند، از عطرهای وانیلی نیز خوششان می آید.

  5. ظاهر روزانه فرد:

    افرادی که لباس های مجلل و شیک به تن می کنند ازعطرهای تند تر استفاده می کنند و افرادی که لباس می پوشند از عطرهای ملایم تر استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: راهنمای استفاده از لوازم آرایشی برای افراد با پوست حساس

هزینه خرید عطر مردانه چقدر است‌؟  

عطر های بسیار زیاد و با قیمت های متفاوت در بازار وجود دارد، که می توان با توجه به بودجه شما و ارزشی که شخص گیرنده هدیه برای شما دارد، انتخاب شود. کادو دادن عطر نیاز به هزینه زیاد و ولخرجی ندارد. این به این معنی نیست که، عطرهای ارزان قیمت و تقلبی خریداری کنید.  می توانید با خرید لوازم آرایشی اصل و اورجینال  از جمله عطر، هدیه  ارزشمندی را برای عزیزانتان در نظر بگیرید. عطرها با برندهای معتبر با حجم کمتر و قیمت‌های پایین‌تر نیز در بازار از جمله فروشگاه بریلر عرضه می شود که می تواند بهترین هدیه برای عزیزانتان باشد.

هدیه دادن عصر جدایی می آورد درست یا نادرست؟

احتمالاً شما نیز شنیده اید که هدیه دادن عطر موجب جدایی می شود. این باوراشتباه باعث می‌شود که خیلی از افراد از خریدن عطر برای هدیه خودداری کنند. این شایعه مخصوص ایرانیان است و در دیگر کشورها این گونه نیست. منشأ و چرایی این باور اشتباه مشخص نیست. مطمئن باشید که عطر هیچ زمانی موجب جدایی نمی شود. با خیال آسوده این هدیه عالی و ماندگاری را به کسانی که دوستشان دارید بدهید.

انتخاب عطر مردانه مناسب
انتخاب عطر مردانه مناسب

سخن پایانی

عطر زمانهای گذشته یک هدیه عالی و لاکچری محسوب می شده است. فروشگاه بریلر در این مقاله سعی کرده است نیاز شما به راهنمایی برای انتخاب عطر مردانه مناسب برای هدیه دادن را تا حدودی برطرف کند. شما با انتخاب عطر مردانه مناسب و خوش رایحه، خوش سلیقه بودن خود را نشان به نمایش می گذارید. امیدوارم مطالب بالا  بتواند به شما در انتخاب هدیه به عزیزانتان کمک کند

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *