انواع کرم تقویت کننده پوست با اثر ضد لک کدامند؟ چگونه می‌ توان کرم ضد لک را مطابق با مشخصات پوست تهیه کرد؟ محصولات ضد لک فراوانی در بازار وجود دارند که علاوه بر از بین بردن مشکلاتی مانند لک صورت، خاصیت تقویت کنندگی برای پوست دارند. معمولا در ترکیب انواع کرم‌ های ضد لک موادی استفاده می‌ شود که خاصیت لایه برداری دارند، به این ترتیب می‌ توانند نقاط تیره پوست را محو کنند. در این مقاله چند نمونه از کرم‌ های تقویت کننده پوست با اثر ضد لک را معرفی می‌ کنیم.

جهت خرید اینترنتی انواع کرم های روشن کننده و ضد لک کلیک کنید

 

انواع کرم ضد لک و تقویت کننده پوست

اگر هدف شما آشنایی با کرم‌ های ضد لک است که خاصیت تقویت کنندگی بر روی پوست دارند، برخی از مهم‌ ترین و پر استفاده‌ ترین این کرم‌ ها عبارتند از:

در این کرم ضد لک ترکیباتی مانند ویتامین سی، آلفا هیدروکسی اسید، عصاره شیرین بیان و برخی از روغن‌ های گیاهی استفاده شده است. استفاده کردن از این کرم موجب می‌ شود میزان ملانین در سطح پوست کاهش پیدا کند. به این ترتیب پوست روشن‌ تر شده و لکه‌ های آن نیز محو می‌ شود. این محصول دارای ویتامین C، A و E است. به همین دلیل تقویت و بازسازی پوست را نیز انجام می‌ دهد، چون خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و اسیب‌ های حاصل از رادیکال‌ های آزاد را کاملاً خنثی می‌ کند. علاوه بر آنکه کلاژن سازی پوست را تحریک کرده و موجب می‌ شود پوست شادابی داشته باشید.

این کرم به عنوان نوعی کرم روشن کننده و ضد لک شناخته شده است که حاوی هیدروکینون می‌ باشد و قابلیت استفاده بر روی پوست‌ های مختلف را دارد. از دیگر ترکیبات کرم سیگول ویتامین ۳ و آلفا هیدروکسی اسید می‌باشد. استفاده از این نوع کرم ها موجب می‌شود لک‌های پوستی ناشی از آفتاب سوختگی، افزایش سن و بارداری کمرنگ شود. این کرم را باید شب‌ها و ۴ تا ۶ هفته استفاده کنید تا نتیجه مطلوب آن را ببینید. نکته مهم در خصوص این کرم آن است که حتماً باید در طول روز از یک کرم ضد آفتاب خوب نیز استفاده کنید.

اگر جهت درمان لک‌های پوستی به شیوه‌های مختلف نتیجه مطلوبی را به دست نیاورده‌اید، ما به شما کرم بسیار قوی ملالیفت درمالیفت را پیشنهاد می‌کنیم. این کرم علاوه بر آنکه یک روشن کننده قوی می‌باشد، به شما کمک می‌کند لک های مختلف پوستی که بر اثر عواملی مانند افزایش سن، آفتاب سوختگی و یا بارداری به وجود آمده‌اند، کمرنگ شده و حتی از بین برود. با استفاده کردن از این کرم طراوت و شادابی به پوست شما برمی‌گردد. سعی کنید دو بار در طول روز از ضد لک درمالیفت نیز استفاده کنید تا بتوانید درمان موفقیت آمیزی داشته باشید.

کرم هیدروکینون مدیلن علاوه بر آنکه می‌تواند به عنوان یک روشن کننده عمل کند، لایه برداری پوست را نیز انجام داده و با تولید کردن کلاژن موجب جوانسازی پوست می‌شود.

این کرم حاوی آلفا هیدروکسید اسید و ویتامین سی می‌باشد، به همین دلیل خاصیت ضد لکی نیز دارد و می‌توانید آن را بر روی هر نوع پوستی امتحان کنید. این محصول در واقع نوعی کرم لایه بردار کاملاً ملایم می‌باشد که حتی در پوست‌های مستعد آکنه و چرب هیچ گونه مشکلی به وجود نمی‌آورد. این کرم را تنها باید شب‌ها استفاده کنید.

این کرم حاوی آلفا هیدروکسید اسید است و به درمان کک و مک بسیار کمک می‌کند، علاوه بر آنکه می‌تواند برخی از لک‌های به وجود آمده بر اثر افزایش سن و بارداری را نیز کاهش دهد. حتی بر روی پوست گردن نیز می‌توانید از این نوع کرم استفاده کنید. نحوه استفاده آن دو بار در طول روز است، اما بهتر است که به توصیه‌های پزشک در خصوص استفاده از آن نیز توجه کنید.

کرم روشن کننده و ضد لک

نتیجه‌ گیری

در این مقاله انواع کرم تقویت کننده پوست با اثر ضد لک را بررسی کردیم. کرم‌ها و محصولات بسیار مختلفی توسط برندهای مختلف تولید می‌شوند که در کنار اثرات ضد لکی خاصیت تقویت کنندگی نیز برای پوست دارند و استفاده از آنها موجب شادابی و لطافت بیشتر پوست می‌شود. در فروشگاه بریلر ۲۴ می‌توانید انواع مختلف این کرم‌ها را تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *