بهترین تونر مناسب پوست چرب کدام است؟ این تونرها چه ویژگی ها و مشخصه های باید داشته باشند؟ چطور می توانیم از بهترین تونر مناسب پوست چرب استفاده کنیم؟ تونر نوعی از محصولات مراقبت از پوست می باشد که ظاهری مشابه با آب دارد، اما ترکیبات خاصی در آن به کار رفته است که زیبایی و شادابی پوست را افزایش می دهد و سلامت آن را تضمین می کند. تونرها دو نوع مناسب برای پوست چرب و خشک را دارند که در این جا به بررسی بهترین تونر مناسب  می پردازیم.

آشنایی با تونر مناسب پوست چرب

گفتیم که تونرها دسته ای از محصولات آرایشی و بهداشتی هستند که موجب مراقبت و تقویت پوست می شوند، پایه آن ها آب است، اما برخلاف آب در آن ترکیبات زیادی به کار رفته است. تونرها تاثیر زیادی در شادابی و سلامت پوست دارند و با توجه به مواد تشکیل دهنده و ترکیبات آن ها، عملکرد و تاثیرات متفاوتی نیز مانند یکنواخت کردن رنگ پوست، لایه‌ برداری، باز شدن منافذ پوست،

حذف کردن ناخالصی ها و تامین کردن رطوبت پوست و هم چنین آماده کردن آن برای استفاده کردن از محصولات مراقبتی دیگر را ایفا می کنند. تونرهایی که در گذشته وجود داشته اند، جهت کنترل چربی و رفع جوش به کار می‌ رفتند، اما در حال حاضر تونرهای مختلفی با فرمولاسیون های جدیدتر و به روزتر از جمله پاک سازی کننده پوست تولید شده اند که ترمیم پوست و روشن تر شدن آن را نیز موجب می شوند.

در  این رابطه بخوانید:

فواید استفاده از تونر پوست

تونرها ترکیبات مختلفی دارند و تاثیر آن ها نیز بر روی پوست های مختلف کاملا با یک دیگر فرق می کند. در این جا برخی از تاثیرات و فواید این تونرها بر روی پوست ها مانند پوست چرب را بررسی می کنیم:

تونرهایی که در گذشته تولید می شدند مقادیر مشخصی الکل داشتند که پس از استفاده کردن، پوست حالت خشکی پیدا می‌ کرد، اما تونرهای جدید هیچ گونه الکلی ندارند. در واقع پوست را برای خشک شدن تحریک نمی کنند، اما در عوض چربی های اضافه را از بین می برند. جهت تنظیم کردن چربی در این گونه تونرها از برخی روغن ها مانند گوارا، عصاره انگور و روغن درخت چای استفاده شده است.

یکی از رایج ترین مشکلات پوستی آکنه است و افراد زیادی را به خود درگیر کرده است که بر اساس رشد باکتری ها بر روی پوست ایجاد می شود. برخی از تونرها موادی مانند اسید سالیسیلیک و بنزوئیل پراکسید دارند که در داخل پوست نفوذ کرده و باکتری‌ های عامل آکنه را از بین می برند.

بهترین تونرهای صورت برای پوست چرب

بهترین تونرها عبارت هستند از:

این تونل از بهترین انواع تونرها برای پوست های چرب است که می تواند ph پوست را در حد متعادل نگه دارد که جهت پاکسازی آلودگی ها، کنترل چربی و احیا و حفظ تعادل پوست موثر است.

این تونر جهت از بین بردن آلودگی ها، رفع جوش و آکنه، کاهش چربی اضافه و کنترل ph کاربرد دارد.

این نوترونر جهت کنترل چربی و کنترل ph پوست بسیار فوق العاده عمل می‌ کند.

تونر لافارر پاکسازی کردن پوست، تغذیه، شادابی، افزایش رطوبت و شفافیت آن را نیز موجب می شود.

این تونر چربی اضافی پوست را از بین برده و موضوع براق شدن آن می شود.

سایر مطالب

تونر پوست چرب

جمع بندی

همان طور که گفتیم تونرها دسته ای از محصولات مراقبت پوست هستند که می‌ توانند برای نشاط و سلامت پوست تاثیرگذار باشند. دسته ای از این تونرها نیز بهترین تونر صورت برای پوست چرب است که نمونه هایی از آن را معرفی کردیم و برخی از مزایای آن را نیز توضیح دادیم.

برای خرید بهترین تونر صورت به فروشگاه بریلر مراجعه کنید. فروشگاه بزرگ بریلر عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است، بنابراین می توانید برای خرید لوازم آرایشی اصل و اورجینال، خرید انواع کرم روشن کننده پوست، خرید کرم ضد لک قوی، هم چنین خرید غیر حضوری مانند خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی، خرید اینترنتی ادکلن مردانه اصلی، خرید اینترنتی ادکلن زنانه اصلی و غیره را از آن جا انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *