لوازم آرایشی لب :در زمان‌های قدیم زنان از لوازم آرایشی سنتی استفاده میکردند یا حتی استفاده نمی‌کردند ولی امروزه آرایش کردن نشانه آراستگی ویکی از جنبه‌های زیبایی در نظر گرفته می‌شود.

خرید لوازم آرایشی اصل و اورجینال یکی از مهمترین قسمت‌های خرید لوازم آرایشی است. جامعه‌ی امروز افراد کمی هستند که تمایلی به استفاده کردن از لوازم آرایشی لب نداشته باشد.

داشتن لوازم آرایشی و آموزش میکاپ باعث می‌شود تا زیباترین آرایش را بر روی صورت خود داشته باشید.

هر قسمت از صورت، لوازم آرایشی مخصوص به خود را دارد،  لوازم آرایشی مخصوص چشم، ابرو، لب، گونه و غیره.

 لوازم آرایشی لب
لوازم آرایشی لب

راهنمایی استفاده از پرایمر لب

از مزیت‌های مهم استفاده از پرایمر لب،آبرسانی کردن پوست لب و بالا بردن ماندگاری رژلب است.

رژلب‌های بی کیفیت باعث خشک شدن پوست لب می‌شوند، که استفاده از پرایمر با آبرسانی کردن پوست این مشکل را حل می‌کند.در ادامه به بررسی بیشتر لوازم آرایشی لب می پردازیم.

هنگام خوردن و آشامیدن، لب‌ها در تماس با وسایل زیادی هستند به همین خاطر بعد از مدت کوتاهی باعث کمرنگ تر شدن رژلب می‌شود، استفاده از پرایمرلب،  دوام رژلب شمارا بالا می‌برد.

به طور کلی استفاده از پرایمر، جذابیت خاصی به آرایش صورت شما می‌دهد.

راهنمای استفاده از رژلب

مهمترین قسمت لوازم آرایشی لب، استفاده از رژلب است. با زدن رژلب، میکاپ خود را تکمیل کنید.

رژ لب برای رنگ آمیزی پوست لب و جلوه بخشیدن به آرایش شما می‌باشد.

رژلب‌ها انواع مختلفی دارند:

بیشتر بخوانید: راهکارهایی برای جلوگیری از خشکی پوست

رنگ و نوع رژلب را با توجه به فرم لب خود انتخاب کنید، خرید رژلب مناسب شما را زیباتر جلوه می‌دهد.

رژلب هایی با رنگ روشن و براق مناسب لب های کوچک و نازک هستند، رژلب های تیره و مات مناسب لب های بزرگ‌تر هستند.

استفاده از تینت لب چگونه است‌؟

تینت لب‌ نسل جدیدی از رژلب ولی با ماندگاری بسیار بیشتراست.

رژلب ها فقط سطح روی پوست لب را می‌پوشانند و به زودی کمرنگ می‌شوند ولی تینت لب که به صورت مایع و ژل استفاده می‌شود به اعماق پوست نفوذ کرده و ماندگاری بسیار بالاتری نسبت به رژلب ها دارند.

تینت لب‌ها هنوز با تنوع رنگ زیادی به بازار عرضه نشده است، رنگ های محدودی دارند که قرمز و هلویی پر مصرف‌ترین این رنگ‌ها است.

نحوه مصرف برق لب

یکی از مهم ترین لوازم آرایشی لب استفاده از برق لب است: برق لب ها در دو نوع بی رنگ و رنگی در بازار وجود دارند که کار مشترک بین آنها براق کردن پوست لب است ولی نوع رنگی آن را می‌توان بدون رژلب و به تهایی روی لب استفاده کنید، برخی از آنها طعم میوه ای دارند.

اگر می‌خواهید رژلب براقی داشته باشید می‌توانید روی رژلب خود برق لب هم استفاده کنید تا جلوه‌ی آرایش خود را چندین برابر کنید.

چسبناک و چرب بودن برق لب باعث شده طرفدار زیادی نداشته باشد.

 لوازم آرایشی لب

نکات مهم در خرید اینترنتی لوازم آرایشی لب

خرید اینترنتی لوازم آرایشی در آرایش لب جزء لذت بخش ترین قسمت خریدها است،اکثر فروشگاه های اینترنتی فروش عمده و تکی لوازم بهداشتی و آرایشی دارند،  شما حتی می‌توانید عکس یا فیلم نمونه تست شده‌ی آن را بر روی لب و صورت افراد ببینید و با خیال راحت رنگ مورد نظر خودراسفارش دهید، ولی قبل از خرید نهایی حتما به نکات زیر توجه ویژه داشته باشید:

  1. مواد اولیه و اصالت کالا: هنگام خرید لوازم آرایشی حتما به مواد تشکیل دهنده‌ی‌ آن توجه کنید، برخی از آنها عوارضی مثل: خشکی بیش از حد پوست، تیرگی پوست و غیره را دارند.
  2. برند معتبر: همیشه از برندهای معتبر و خاص خرید کنید چون مواد اولیه تولید آنها مورد تأیید بهداشت و آزمایشگاه مخصوص لوازم آرایشی هستند و آسیبی به پوست شما نمیرسانند.
  3. رنگ و نوع پوست: حتما به چرب یا خشک بودن پوست خود توجه کنید و محصولات مناسب پوست خودرا خریداری کنید، اگر رنگ پوست شما تیره است یا لک دارید خرید کرم ضد لک قوی را در سبد محصولات خود قراردهید تا پوستی درخشان و روشن داشته باشید.
  4. نظرات و راهنمایی‌ها: به نظرات مخاطبان و مشتریان و راهنمایی استفاده از لوازم آرایشی مناسب آرایش لب هم توجه کنید، هر محصول آرایشی طریقه استفاده خاصی دارد، اطلاعات داده شده در سایت خرید را مطالعه کنید فروشگاه بریلر یکی از معتبرترین و پر بازدید ترین سایت فروشگاهی لوازم آرایشی و بهداشتی است که می‌توانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *