محصولات روزانه برای آرایش و مراقبت از پوست کدامند؟ برای روتین کامل پوست چه محصولات آرایشی و بهداشتی نیاز است؟ روتین و مراقبت از پوست به صورت روزانه مراحل مختلفی دارد که از آن جمله می‌ توان به استفاده از پاک کننده صورت، تونر، سرم صورت، کرم دور چشم و غیره اشاره کرد که در نهایت به استفاده از یک ضد آفتاب خوب ختم می‌ شود، اما شما همیشه نیاز به طی کردن کلیه مراحل ندارید، می‌ توانید برخی از آن ها را متناسب با نوع پوست تان حذف کنید. در این مقاله محصولات روزانه برای آرایش و مراقبت از پوست را معرفی می‌ کنیم.

آشنایی با محصولات روزانه برای آرایش و مراقبت از پوست

چند مرحله مهم که شما به صورت روزانه جهت آرایش و مراقبت از پوست خود به آن نیازمند هستید، عبارتند از:

✅ برای خرید لوازم آرایشی اوریفلیم همراه با تخفیف ویژه به صفحه ای فروشگاه سایت مراجعه کنید.

همیشه پیش از آن که بسیاری از محصولات مراقبت از پوست را استفاده کنید، حتماً باید آرایش خودتان را به خوبی پاک کرده باشید، یعنی پوست شما کاملاً تمیز و عاری از هر گونه آلودگی باشد. برای این کار می‌ توانید از یک روغن پاک کننده استفاده کنید چون این روغن می‌ تواند کلیه آرایش صورت شما را بدون از بردن چربی طبیعی صورت تان از بین ببرد. سپس پاک سازی را با استفاده از یک کرم یا فوم ملایم ادامه دهید.

پس از آنکه پوستش خودتان را به خوبی پاکسازی کردید، حال باید از یک تونر خوب استفاده کنید که حاوی آبرسان و ترکیبات ملایمی باشد. به این ترتیب می‌ توانید برای درمان جوش و ترمیم کردن پوست خشک از این تونرها استفاده کنید. استفاده کردن از یک تونر به این معنا نیست که شما سنگینی آن را بر روی پوست احساس کنید، این محصولات تنها به شما کمک می‌ کنند، پوستتان برای استفاده از دیگر محصولات بهداشتی و مراقبتی کاملاً آماده باشد.

آشنایی با محصولات روزانه برای آرایش

سرم‌ ها محصولاتی هستند که حاوی ترکیبات آبرسان، مواد مغذی و آنتی اکسیدان‌ ها می‌ باشند. ایتفاده کردن از آنها نیز موجب حفظ سلامت و تقویت پوست می‌ شود. این نوع محصولات را می‌ توان نوعی ارتقا دهنده روتین پوستی دانست.

👈 در این رابطه بخوانید: مشکلات شایع مو و راه‌های درمان آنها

کرم های دور چشم در مقایسه با دیگر مرطوب کننده‌ ها رقیق‌تر و سبک‌تر هستند، بنابراین حتماً باید آنها را پیش از انواع کرم‌ ها و روغن‌ ها استفاده کنید. این کرم‌ ها نیز جزو محصولات روتین محسوب می‌ شوند، اما استفاده کردن از آنها برای کلیه افراد ضرورتی ندارد، چون اگر به طور درست و مرتب از مرطوب کننده و ضد آفتاب استفاده کنید، قطعاً اطراف چشم شما نیز به مقدار کافی تقویت می‌ شود.

بسیاری از کرم‌ های که جهت درمان لک‌ های پوستی وجود دارند، در هنگام شب مورد استفاده قرار می‌ گیرند، چون قطعاً نتیجه بهتری را به دست خواهند داد، اما برخی از آنها مانند تونر ضد آکنه یا رتینول لایه بردار بهتر است که در طول روز استفاده شود که پوست را بیش از حد معمول تحریک نکند.

هیچ تفاوتی ندارد که پوست شما چگونه باشد، به هر حال لازم است که از یک کرم مرطوب کننده خوب در طول روز استفاده کنید. استفاده از این نوع کرم‌ ها تنها موجب می‌ شود که شما آبرسانی و رطوبت پوست تان حفظ شود، از طرفی به جذب و اثربخشی دیگر محصولات آرایشی و مراقبتی کمک زیادی خواهد کرد.

رتینول شامل بسیاری از مشتقات ویتامین آ می‌ باشد که به داخل اعماق پوست نفوذ کرده و موجب می‌ شوند سلول‌ های جدید با سرعت بیشتری جایگزین سلول‌ های مرده شوند، به این ترتیب پوست نرم‌ تر و شاداب‌ تر شده خواهد شد.

نتیجه‌ گیری

در این مقاله محصولات روزانه برای آرایش و مراقبت از پوست را بررسی کردیم. محصولاتی که در طول روز به عنوان مراقبت کننده‌ های پوست از آنها استفاده می‌ کنیم، متنوع هستند، اما برای آنکه روتین پوست را به درستی انجام دهید، باید نحوه صحیح استفاده از آنها را بدانید که ما در این قسمت چند نمونه از آنها را مورد بررسی قرار دادیم. در فروشگاه بریلیر ۲۴ می‌ توانید انواع مختلف محصولات روزانه برای آرایش و مراقبت از پوست را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *