راه های تقویت مژه کدامند؟ از چه طریقی می توان مژه ها را تقویت کرد؟ محصولات آرایشی که برای تقویت مژه تولید می‌ شوند و در این کار موثر هستند چه ویژگی هایی دارند؟ راه های تقویت مژه در حال حاضر به علت تولید محصولات آرایشی مختلف بسیار زیاد هستند که از آن جمله می توان به استفاده از برخی روغن ها مانند روغن بادام شیرین، روغن بادام تلخ، روغن کرچک، روغن نارگیل، روغن جوجوبا، روغن زیتون و غیره اشاره کرد. در این جا راه های تقویت مژه را برای شما توضیح می دهیم.

راه های تقویت مژه

در حال حاضر به علت تولید بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی راه های مختلف جهت تقویت مژه وجود دارد که از آن جمله می‌ توان به روغن های مختلفی مانند روغن کرچک، روغن بادام تلخ، روغن نارگیل، روغن بادام شیرین، روغن جوجوبا و مواردی از این قبیل اشاره کرد‌.

برای خرید لوازم بهداشتی با تخفیف ویژه بریلر 24 کلیک کنید.

 

تقویت مژه
راه های تقویت مژه

چند نمونه از روغن های پرکاربرد جهت تقویت مژه را توضیح می دهیم:

  1. روغن کرچک

روغن کرچک از دیرباز تا کنون جهت زیبایی گزینه ای متداول بوده است که در مواردی مانند پیشگیری از سفیدی مو، درمان شوره سر، کاهش چین و چروک صورت، درمان آفتاب سوختگی، مراقبت از پوست و مو بسیار موثر و مرغوب بوده است. یکی از ویژگی های خاص آن فرآیند افزایش رشد مو می باشد، بنابراین جهت تقویت مژه نیز می توان بر روی آن حساب کرد.

  1. چای سبز

چای سبز خواص بسیار زیاد و فراوان جهت سلامتی افراد دارد که یکی از آن ها تحریک رشد مو و هم چنین بهبود یافتن سلامت مو می باشد. در چای سبز ترکیبات آنتی‌ اکسیدانی وجود دارد که موجب افزایش یافتن طول مژه ها و پرپشتی آن ها می شود. برای این کار می‌ توانید از دمنوش چای سبز استفاده کنید، یا چای سبز را به صورت کیسه ای خیس کرده، سپس بر روی پلک های خود قرار دهید.

  1. روغن زیتون

راه دیگر تقویت مژه ها روغن زیتون است. این روغن اسیدهای چرب ضروری بسیار زیادی دارد که موجب تقویت فولیکول مو شده و از ریزش آن پیشگیری می‌ کند. برای این کار بهتر است پنبه را به روغن آغشته کرده و سپس آن را بر روی مژه‌ ها قرار دهید که موجب تقویت فولیکول ها، آبرسانی به مژه، پرپشتی و افزایش طول مژه خواهد شد.

  1. وازلین

رشد سریع مژه از ویژگی‌ های وازلین است. وازلین رطوبت پوست را تامین می کند، موجب نرم نگه داشتن این ناحیه شده و سلامت موها را تضمین می کند.

برای استفاده از آن نیز می توانید قلم مو ریمل را به روغن آغشته کرده و سپس آن را مانند ریمل به صورت بالا و پایین بر روی مژه ها بکشید.

این مطالب می تواند برای شما مفید باشد.

  1. روغن ویتامین e

از روش های بسیار ساده جهت تقویت مژه روغن یا کپسول های ویتامین ای می باشد. روغن ویتامین e بسیار موثر و مقوی است و از ریزش ابرو و موجب پیشگیری می کند.

  1. روغن نارگیل

کم و بیش همه ما از خواص بی نظیر روغن نارگیل شناخت داریم که جهت برطرف کردن ضعف و کم پشتی مژه ها بسیار موثر است و با استفاده از آن فولیکول ها می توانند پروتئین های لازم خودشان را به خوبی جذب کنند. در این صورت از ریزش و ضعف آن ها کاسته خواهد شد. برای این کار نیز یک قلمو را روغن نارگیل آغشته کرده و آن را مانند ریمل بر روی مژه های خود بکشید.

  1. ماساژ چشم

از روش هایی که افزایش رشد مژه ها را موجب می شود ماساژ پوست چشم است. برای ماساژ دادن نیز وقتی کرم های دور چشم را استفاده می کنید، نقاط دور چشم و پلک خودتان را به مدت یک الی دو دقیقه با لطافت و نرمی ماساژ دهید. برخی ترکیبات دارویی و مکمل های دارویی را نیز جهت تقویت مژه می توانید استفاده کنید.

راه های تقویت مژه
راه های تقویت مژه

سخن پایانی

راه های های تقویت مژه عنوانی بود که در این مقاله به شرح و توضیح آن پرداختیم. چند مورد از این راهکارها را نیز توضیح دادیم که از آن جمله می توان به استفاده کردن از روغن های مختلف مانند روغن نارگیل اشاره کرد. برای خرید انواع محصولات تقویت مژه مانند خرید لوازم آرایشی اصل و اورجینال، خرید اینترنتی ادکلن مردانه اصلی، خرید اینترنتی ادکلن زنانه اصلی و.‌.. به فروشگاه بریلر مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *