آیا با نحوه انتخاب کرم روشن کننده برای انواع پوست آشنا هستید؟ برای خرید چنین کرمی به چه نکات و مواردی دقت می‌ کنید؟ کرم‌ هایی که امروزه آن ها را به عنوان کرم روشن کننده برای انواع پوست می‌ شناسیم، دارای انواع و اقسام مختلفی هستند که کیفیت آن ها نیز با یک دیگر کاملاً متفاوت است، حتی گاهی اوقات برخی از آنها با اهداف درمانی بکار میرود.

پیشنهاد محصول

خرید کرم ضد لک قوی

محصولات مراقبت از پوست

کرم روشن کننده

لک صورت تولید می‌ شوند که معمولاً توسط پزشک متخصص پوست برای بیماران تجویز می‌ شود که دارای کک و مک و دیگر لک‌ های پوستی می‌ باشند. در واقع انتخاب کردن این کرم‌ ها نیازمند اطلاعات کافی در خصوص انواع آنها می‌ باشد. در این مقاله نکاتی را برای خرید کرم روشن کننده برای انواع پوست بررسی می‌ کنیم.

کرم روشن کننده 

گفتیم که کرم روشن کننده پوست انواع مختلفی دارد که کیفیت آنها نیز با یکدیگر متفاوت است، برای آنکه بتوانید یک کرم مناسب برای پوست خود را تهیه کنید، نکات و موارد ذکر شده در زیر را مدنظر داشته باشید:

اولین موضوع مهمی که هنگام خرید کرم روشن کننده برای پوست مطرح می‌ شود و اهمیت بسیار زیادی نیز دارد، توجه به ویژگی‌ های پوست می‌ باشد. پوست افراد ممکن است به صورت خشک، چرب و یا نیمه چرب باشد. قطعاً کرم‌ هایی که برای این سه نوع پوست مورد استفاده قرار می‌ گیرند کاملاً با یکدیگر متفاوت هستند، بنابراین ابتدا باید نوع پوست خود را مشخص کرده و سپس با توجه به آن کرم مورد نظر را خریداری کنید. چون در غیر این صورت کرم نمی‌ تواند به خوبی جذب پوست شده شود. مثلاً کرم‌ هایی که برای پوست‌ های خشک تولید می‌ شوند، درصد چربی بیش تری دارند و همین موضوع موجب می‌ شود که پوست شما کمبود چربی خود را از این طریق جبران کند و برعکس پوست کرم‌ هایی که برای پوست‌ های چرب یا نیمه چرب تولید می‌ شوند، درصد چربی بسیار پایینی دارند. همین موضوع موجب می‌ شود به راحتی جذب پوست شما شود.

پس از آنکه نوع پوست خودتان را از لحاظ خشک، چرب یا نیمه چرب بودن مشخص کردید، حال نوبت آن است که از میان برندهای مختلف به دنبال یک کرم با کیفیت و مرغوبیت بالا باشید. کرم‌های روشن کننده تنوع بسیار بالایی دارند، از طرفی در کنار محصولات اورجینال همواره برخی محصولات و کرم‌های تقلبی و غیر اورجینال نیز در بازار یافت می‌شوند که استفاده کردن از آنها نه تنها نتیجه مثبتی بر روی پوست نخواهد داشت، بلکه ممکن است با نتایج عکسی روبرو شوید و پوست شما را دچار آسیب کند و حتی عوارض جبران ناپذیری مانند لک‌های عمیق را بر روی پوست ایجاد کند. پس حتماً چند برند معتبر را با یکدیگر مقایسه کرده و سعی کنید کرم خودتان را از میان همان برندها انتخاب کنید که بهترین و مطلوب‌ترین نتیجه را از استفاده آن به دست بیاورید.

گاهی اوقات وقتی برای برخی از مشکلات پوستی مانند کک و مک دیگر لک‌هایی که به دلایل مختلفی مانند آفتاب سوختگی، حاملگی، مصرف داروها و غیره بر روی پوست ایجاد شده‌اند، به پزشک متخصص پوست مراجعه می‌کنیم، برای ما کرم‌های روشن کننده را تجویز می‌کند. علت آن این است که برخی از این کرم‌ها خاصیت درمانی دارند و استفاده از آنها موجب کمرنگ شدن و حتی از بین رفتن بسیاری از لک‌های پوستی می‌شود که البته باید با شیوه درست مصرف آن آشنایی داشته باشید و مطابق با آنچه که پزشک به شما توصیه می‌کند از آن استفاده کنید، مثلاً پیش از استفاده کردن از کرم حتماً صورت خودتان را با آب ولرم و صابون بشویید، سپس از یک کرم آبرسان خوب استفاده کنید تا رطوبت کافی به پوستتان برسد و در نهایت نیز کرم مورد نظر را بر روی پوست خود بمالید. مدت زمان استفاده آن نیز بستگی به تشخیص پزشک دارد.

خرید انواع کرم روشن کننده برای پوست

برای خرید انواع کرم روشن کننده برای پوست، ابتدا باید نوع و شدت لک‌های پوستی خود را تعیین کنید. سپس، با توجه به نوع پوست خود، یک کرم مناسب انتخاب کنید.

کرم‌های روشن کننده معمولاً حاوی ترکیباتی مانند هیدروکینون، آربوتین، کوجیک اسید، گلیسیرین، ویتامین C و رتینول هستند. این ترکیبات با مهار تولید ملانین، رنگدانه‌ای که مسئول رنگ پوست است، به روشن شدن پوست کمک می‌کنند.

در ادامه، برخی از بهترین کرم‌های روشن کننده پوست را معرفی می‌کنیم:

1-  سینره مدل ویتالیسیوم
2- درمالیفت مدل ضد لک و روشن کننده
3-  سی گل مدل پریم روز
4-  آردن مدل آردن نیو ویتامین سی
5-  مدیلن مدل ویتامین سی
این کرم‌ها برای انواع پوست مناسب هستند و حاوی ترکیبات موثری برای روشن کردن پوست هستند.

در هنگام خرید کرم روشن کننده، به نکات زیر توجه کنید:

توجه داشته باشید که کرم‌های روشن کننده معمولاً زمان‌بر هستند و برای مشاهده نتیجه مطلوب، باید حداقل 3-4 ماه از آنها استفاده کنید. همچنین، استفاده از کرم ضد آفتاب در طول روز ضروری است تا از ایجاد لک‌های جدید جلوگیری شود.

در ادامه، نحوه استفاده از کرم روشن کننده را توضیح می‌دهیم:

نتیجه‌ گیری

در این مقاله کرم روشن کننده برای انواع پوست را بررسی کردیم‌. گفتیم که کرم‌های روشن کننده‌ای که در حال حاضر در بازار موجود هستند برای پوست‌های مختلف چرب یا خشک و حتی نیمه چرب در نظر گرفته شده و با درصدهای روشنایی مختلفی می‌باشند که هنگام خرید باید با آنها توجه داشته باشید. انواع مختلف کرم‌های روشن کننده را در فروشگاه اینترنتی بریلر ۲۴ می‌توانید تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *