روغن کوتیکول چیست؟ در واقع روغن کوتیکول نوعی روغن برای مراقبت از صدف ناخن است. ترکیبات به کار رفته در این محصول به گونه ای است که می توان به راحتی با استفاده از برس، قلم مو یا پنبه آن را روی ناخن زد. روغن کوتیکول مورد استفاده محل سخت و دور انگشتان قرار می گیرد که به نوعی می توان گفت سبب حفظ رطوبت پوست می شود. در بیشتر اوقات از کوتیکول در زمان مانیکور ناخن ها استفاده می گردد. این محصول نسبت به دیگر محصولات قیمت بالاتری دارد، اما به کاهش سوزش و درد کمک می کند. این روغن را می توان از فروشگاه های معتبر آنلاین و یا از داروخانه ها خریداری کرد. در ادامه به برسی مزایا و معایب این محصول می پردازیم.

ترکیبات به کار رفته در روغن کوتیکول چیست؟

 این محصول از ترکیبات بسیار ساده ای تشکیل شده که به راحتی حتی می توان آن را در خانه درست کرد. ترکیبات کوتیکول به نوعی از روغن های جوجوبا، آووکادو، درخت های بادام و یا چای هستند. در این روغن می توان از ترکیبات دیگری چون روغن کاکائو و یا شی استفاده کرد. می توان بعضی از این روغن ها را با ترکیبات موجود ویتامین E نیز خریداری کرد. چنین محصولی پایه نرم کنندگی بسیار موثری دارد. این محصول هیچ آسیبی به پوست نمی رساند، بلکه یک روغن مرطوب کننده بسیار موثر محسوب می شود.

👈 برای مشاهده محصولات آرایش ناخن و استفاده از تخفیف های ویژه کلیک کنید.

روغن کوتیکول چیست

مزایای استفاده از روغن کوتیکول

با توجه به ترکیبات موجود در روغن کوتیکول، می توان گفت این روغن دارای مزایای متعددی است از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

روش استفاده از روغن کوتیکول ناخن

همانطور که گفتیم روغن کوتیکول مورد استفاده زمان هایی است که مانیکور ناخن انجام می دهیم. هنگامی که مانیکور ناخن ها روبه پایان است درست قبل از انجام لاک از روغن کوتیکول مخصوصا زیر لاک های مات استفاده می شود. این روغن را از ابتدای ناخن شروع کرده و تا روی پوست به طور کامل می زنند. بهتر است قبل از استفاده از آن دست ها را با آب بشویید. با استفاده از برس ناخن از این روغن استفاده کنید. روغن کوتیکول مناسب ناخن های ترک خورده است. پس از استفاده از آن سعی کنید تا خشک شود و بعد لاک و طراحی ناخن را انجام دهید.

👈 همچنین می توانید برای خرید محصولات آرایشی اوریفلیم با تخفیف ویژه و ارسال به سراسر ایران کلیک کنید.

فواید روغن کوتیکول

به غیر از ویژگی هایی که کمی پیش تر گفتیم این روغن فواید زیادی نیز دارد که از آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تقویت صدف ناخن های آسیب دیده
  2. تقویت بخش کوتیکول ناخن
  3. کمک به پوسته نشدن اطراف ناخن ها
  4. افزایش استحکام ناخن ها
  5. جلوگیری از ایجاد قارچ ناخن
  6. شفاف تر کردن سطح ناخن ها
  7. ترمیم ناخن های آسیب دیده

روغن کوتیکول را از کجا خریداری کنیم؟

شاید به این فکر باشید که روغن کوتیکول را از کجا خریداری کنیم؟ برای پاسخ گویی به این سوال می توان گفت به دلیل زیاد شدن محصولات فیک در بازار بهتر است از اعتبار یک فروشگاه اطمینان حاصل کنید. ما در فروشگاه آنلاین بریلر 24 انواع محصولات اوریفلیم را با بهترین کیفیت و قیمت به مشتریان عزیز عرضه می کنیم. با خیال راحت می توانید در این فروشگاه محصولات مورد نیاز خود را ثبت خرید کنید و در زمان مشخص درب منزل تحویل بگیرید. همچنین با توجه به اصل بودن محصولات نیازی به نگرانی نیست و به راحتی می توان محصولات را ثبت خرید کرد.

روغن کوتیکول چیست

روغن کوتیکول در بریلر 24

ما در بریلر 24 روغن کوتیکول سری THE ON مدل EXPERT CARE را با یک قلم موی همراه برای کاربری و استفاده آسان به مشتریان عزیز عرضه می کنیم. این روغن نوعی مواد مغذی برای نرم تر شدن ناخن ها و تسکین درد در هنگام آسیب دیدگی است. روغن بادام شیرنی در این ترکیبات باعث روشن تر شدن و درخشندگی ناخن ها می شود. همچنین اسکوالن بدون اینکه روغنی روی آن باقی بماند نرم و مرطوب می شود.

✨ معرفی محصول: خرید ماسک مو شیر و عسل گلد اوریفلیم ✅ تخفیف ویژه ✅ ارسال به موقع ✅ پرداخت درب منزل

در نهایت

در این مقاله سعی داشتیم تا شما را با خواص، مزایا و معایب روغن کوتیکول آشنا کنیم. در واقع روغن کوتیکول به روغن ترمیم کننده ناخن معروف است. برای خرید این محصول پیشنهاد می شود سری به سایت بریلر 24 بزنید. بریلر 24 انواع محصولات اصل آرایشی و بهداشتی را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان به دست مشتریان خود می رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *