امروزه در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی برند های متفاوت و زیادی وجود دارد. یکی از شناخته شده ترین برند ها لوازم آرایشی و بهداشتی اوریفلیم است. اوریفلیم یکی از محبوب ترین برند های اروپایی می باشد که در سر تا سر دنیا طرفداران زیادی را از آن خود کرده است. یکی از مزایای بسیار مهم این محصولات، ارگانیک بودن آن می باشد. در واقع در ترکیبات آن، هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نشده است. در ادامه این مقاله به معرفی برند لوازم آرایشی و بهداشتی اوریفلیم می پردازیم.

برند اوریفلیم

همانطور که گفته شد، اوریفلیم یکی از برند ها بسیار پر طرفدار محصولات ارگانیک لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد. این برند محصولات بسیار متنوعی در زمینه مراقبت های پوستی و مراقبت از مو دارد. تمامی محصولات این شرکت با توجه به انواع پوست ها می باشد. محصولات این برند به بیش از 60 کشور دنیا عرضه می شود. همین امر سبب شده تا اوریفلیم در سال 2015 به دومین کمپانی برتر تولید لوازم آرایشی و بهداشتی در جهان دست یابد. در آمد این کمپانی در سال چیزی حدود یک میلیارد یورو می باشد و دارای 6 هزار کارمند است. تمامی این ویژگی ها موجب شده تا این کمپانی را به یکی از بزرگترین کمپانی ها در سر تا سر دنیا تبدیل کند.

برای خرید کرم آبرسان صورت آلوورا و آب نارگیل اوریفلیم کلیک کنید و از تخفیف های ویژه استفاده کنید.

معرفی برند اوریفلیم

ویژگی محصولات برند اوریفلیم

یکی از ویژگی هایی که باعث متمایز شدن محصولات بهداشتی و آرایشی اوریفلیم شده است، گیاهی بودن آن ها می باشد. در خط تولید این محصولات از هیچ گونه مواد هورمونی، امولسیون، کورتون و… استفاده نمی کنند. پس می توان مدعی بود که محصولات اوریفلیم برگرفته از طبیعت است. در ترکیبات این محصولات از هیچ نوع اسپری های آسیب رسان و مواد نگهدارنده استفاده نشده است که این موضوع می تواند آسیب رسانی ها به لایه اوزون را کاهش دهد. یکی دیگر از محاسن شرکت اوریفلیم که بسیار مورد توجه برخی از افراد قرار می گیرد، عدم تست حیوانی می باشد. این موضوع با تضمین صدر درصد از سوی تولید کنندگان تضمین شده است. برخی از افراد دارای پوست های حساس هستند و نمی توانند به راحتی از هر محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده کنند.

محصولات این شرکت طبیعی می باشد و از بروز هر گونه آلرژی و حساسیت جلوگیری می کند. استفاده از رایحه های طبیعی و خوشبو، دیگر ویژگی است که اوریفلیم برای رفاع حال مشتریان خود جهت جلوگیری از حساسیت های پوستی استفاده کرده است. پس تمامی افراد با هر نوع پوست و یا هر نوع حساسیتی می توانند از این محصولات استفاده کنند. محصولات اوریفلیم بدون پارابن می باشد و از هیچ مواد سرطان زایی در ترکیبات آن استفاده نشده است. پس به جرات می توان گفت محصولات اوریفلیم اصل دارای بالاترین سطح کیفیت هستند.

پر فروش ترین محصولات برند اوریفلیم

برند اوریفلیم دارای طیف وسیعی از محصولات آرایشی و بهداشتی می باشد. این محصولات دارای لوازم آرایشی لب، صورت، چشم، ناخن و… است. همچنین محصولات بهداشتی و مراقبت پوست این برند شامل مراقبت از پوست، مو و بدن می باشد. البته این شرکت دارای محصولات جانبی مانند کیف، زیور آلات، شال، کلاه و … نیز است. به طور کلی می توان گفت تمامی محصولات اوریفلیم پر فروش هستند. طوری که در هر خانه ای که یک نفر به پوست و زیبایی خود اهمیت می دهد، حتما یکی از محصولات این کمپانی را دارد. اما همواره برخی از محصولات این شرکت از فروش بیشتری برخوردار هستند. برخی از محصولات پر فروش این برند در فروشگاه بریلر 24 به این شرح می باشد:

محصولات ویژه اوریفلیم در بریلر 24

فروشگاه بریلر 24 عرضه کننده انواع محصولات اوریفلیم می باشد. این فروشگاه انواع محصولات آرایشی و بهداشتی اوریفلیم اصل را در لیست محصولات خود دارد. می توان به برخی از محصولات این فروشگاه اشاره کرد:

👈 در این رابطه بخوانید: آشنایی با محصولات روزانه برای آرایش و مراقبت از پوست

خرید محصولات اوریفلیم

قبل از خرید محصولات اوریفلیم بهتر است ابتدا با ویژگی های این محصولات سوئدی آشنا شوید. با استفاده از این محصولات می توانید زیبایی خود را دو چندان کنید. برای خرید به صورت آنلاین و دسترسی آسان به آن می توانید سری هم به فروشگاه بریلر 24 بزنید. دسترسی آسان و ارسال به موقع پس از ثبت سفارش از ویژگی های این فروشگاه آنلاین عرضه محصولات اوریفلیم می باشد. تمامی این خدمات اجازه دسترسی آسان را در هر کجای ایران به مشتریان می دهد تا هر محصولی را که می خواهند سفارش دهند.

معرفی برند اوریفلیم

در نهایت

محصولات آرایشی و بهداشتی اوریفلیم ، با توجه به ویژگی های منحصر به فرد محصولاتش بسیار محبوب می باشد. حتی با وجود محصولات مختلفی که در بازار می باشد، اما هیچ یک از آن ها به گرد پای این محصولات نمی رسند. اگر قصد خرید محصولات اوریفلیم اصل را دارید، پیشنهاد می شود سری به فروشگاه اینترنتی بریلر 24 بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *